• Budynek
    Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Wielbarku

lu2W dniu 30 i 31 maja tego roku uczniowie klasy 8a i 8c oraz uczniowie z klas: 8 b, 7 a, 6 a i 5 b wybrali sie na dwudniową wycieczkę w rejon Polski wschodniej. Odwiedzili Kazimierz Dolny, Puławy i Lublin.  W Kazimierzu Dolnym zwiedzaliśmy stare miasto, zabytkowe spichlerze i kościały, a także ruiny zamku z XIII-wieczną Basztą. Ciekawostką okazał się Korzeniowy Dół - wąwóz jak z bajki, w którym po jego obydwu stronach wystają pokręcone korzenie drzew rosnących na skarpach. Kolejnym punktem wycieczki były miasto Puławy. Tam, zwiedziliśmy piękny kompleks pałacowo - parkowy oraz Muzeum Czartoryskich, Świątynię Sybilli, Domek Gotycki i Domek Grecki. Drugiego dnia spacerowaliśmy starówką Lublina. Spacer zaczęliśmy w Zamku Lubelskim. Następnie podziwialiśmy Trybunał Koronny, Wieżę Trynitarską, Archikatedrę i Pałac Litewski. Ostatnim punktem naszego wyjazdu był park trampolin - "Wysokie Loty".

Tam pod okiem instruktorów rozwijaliśmy naszą sprawność gimnastyczną. Zabawa była przednia. W czasie wycieczki nocowaliśmy w hotelu w miejscowości Firlej, gdzie wieczorem spotkaliśmy się wszyscy razem przy ognisku. Wspomnienia z wycieczki na długo zostaną w naszej pamięci. Napewno wrócimy tam za jakiś czas.     opracowała: Renata Czarnota